zondag 8 september 2013

Mijn Blog

Heey, mijn naam is Lin en ik ben 21 jaar. Nog niet zo lang geleden ontdekte ik de vele filmpjes op het internet met shoplogs van allerlei winkels en de blogs met leuke producten en reviews. Allemaal gemaakt en geschreven door meisjes met heel veel passie, enthousiasme en overtuiging! Omdat ik zo geïnspireerd werd, begon ik me meer en meer af te vragen of ik ook zo’n blog zou kunnen maken… Een nieuw schooljaar is een nieuwe start en dit jaar wil ik het anders dan vorige schooljaren. Daarom begin ik met deze blog over Shopping, Beauty en Fun! Een beetje een nieuwe wereld die voor me zal opengaan, maar vooral een kleine droom die uit zal komen! Shopping, Beauty en Fun zijn 3 items waarover ik graag lees en waarvan ik hou, dus ook waarover ik vooral zal schrijven! Ik hoop deze passie met jullie te kunnen delen en ik hoop dat jullie zullen genieten bij het lezen van mijn blog! x. Lin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten